|
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?
Skummel svimmelhet og kjedelig stillstand det går i her altså? Godt å ha legen med på lag når man begir seg ut på slikt som dette.
Siden ting har stått litt stille her så tok jeg fram målebandet, og heldigvis var det forsvunnet noen centimeter ja. Så var jeg så dum å veie meg i dag morges også, og da var jeg opp! Men da får jeg skjerpe inn på søtstoffer, og muligens melkeprodukter, selv om jeg elsker osten og rømmen og fløten min... Var jo det at sånt var lov som var en av grunnene til at jeg turte begi meg ut på dette her. 
Kjenner fremdeles littegrann søtsug, men det kommer nok mest fra hodet mitt tror jeg, altså at det er vanen jeg lengter etter ikke egentlig de tingene jeg pleide å spise. Man glemmer jo ikke plutselig ut at man egentlig elsker sjokolade, smågodt, brød, pasta og ris, selv om man spiser noe annet som man også blir mett av. 
Vel, det er nå helg snart i det minste. Da blir det bedre tid til å sette sammen måltidene rett. Tror jeg skal prøve å lage meg en detaljert meny slik at jeg vet hva jeg skal spise hver dag, og ikke faller i den sulten-men-vet-ikke-helt-hva-jeg-har-lyst-å-spise-fella.

|