|
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?
Opprinnelig lagt inn av Elinee, her.
65kg mamma, jeg har hatt akkurat det samme. Har det fortsatt, vondt bak ribbeina. Jeg hadde det når jeg hadde svangerskapsforgiftning og, men det var fordi levern svikta, den skal jo være snart bra igjen. Har lurt på dette jeg og, men legen bare kimser av det. Er jo lever og galle som ligger der...Irriterende.
Ja, eg lurte på om det kunne ha noe med at vi drikke mye vann og skyller ut viktige stoffer som kroppen trenger. Eg tar ikke de tilskuddene pga amming. Har ikke vært til lege siden 6 ukers kontrollen etter fødselen så min vet ikke at jeg går på ketolyse.. Men håper det går over=)
Opprinnelig lagt inn av Elinee, her.
Og, 65 kg mamma, jeg spiser atkins bar hver dag, og det går heeeelt fint. Thank god for that.
Ja jeg håper det går fint her og, men forje gang jeg spsite følte jeg at det stoppet opp. Men kan og være pga mensen. Eller at jeg rett og slett bare stod litt stille. Tror jo det bare er meg som lurer meg selv til å tro at de barene er FYFY! Hehe.. Får se i morgen om vekta står stille elr om den fortsetter å gå ned. I teorien skulle jeg gått ned 100 gr i dag og 100 gram i morgen, fordi jeg har gått ned 100 gr hverdag denne uka, etter at jeg gikk opp 500gr=/

|