|
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?
Opprinnelig lagt inn av Superteddy, her.
Det svartner for meg bare jeg ser opp i taket... Men så har jeg hatt bihulebetennelse i tre uker også da... Er det mulig å få lavt blodtrykk av dette? Har aldri hatt det før altså...
Oiii.. Jeg har ikke hatt det sånn.. Men jeg husker at jeg ble veldig lett svimmell når jeg gjorde litt bråe bevegelser, men jeg klarer ikke huske når det skjedde. Men tror det var rundt om uke 3-4.. Det går nok over, men hvis ikke så hadde det kanskje vært en idê å snakke med legen?!?
Det har skjedd litt siden jeg var inne ja.
Har vært rundt om i hele dag. Vært på babysvømming med vesla og handlet litt rundt om. Jeg har også vært på spinning Så har ikke fått tid til å henge meg på diskusjonene deres. Starter ny jeg
I dag har jeg som nevnt vært på spinning, for 3. gang denne uken. Og så har jeg vært på volleyball trening 2 ganger, så jeg håper virkelig det gir litt resultater=) Men spiste 2 stk atkins barer i dag, fordi jeg ikke hadde tilgang på noe annet! Så håper ikke det ødelagte. Kom meg ikke oppå vekta i dag, så aner ikke om jeg fortsatt går ned, men satse på det. Tar en snik-veiing i morgen jeg
Jeg har i de siste dagene merka at jeg får vondt i siden. Under ribbebeina på en måte. Det kjennes ut som om jeg sliter noe i to hvis jeg beveger meg. Men sitter jeg i ro i 2-3 min er det over..? Noen som har peiling? Kjent det selv?

|