Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-10, 17:43   #47
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Kommer ikke i ketose! Frustrert!

Opprinnelig lagt inn av ada-emilie, her.

Jeg har levd hovedsakelig på epler med tilsvarende vondt i magen, og måtte finne på noe annet. At forbrenningen øker med ketolysekur motiverte meg til å spise annerledes. Og magen er fornøyd. Og jeg er roligere. Mitt motiv er ikke å gå ned 15 kg fett, men noen få kg i tillegg til å få et fornuftig, variert kosthold.

Har du bare levd på epler? Ikke noe næring i det hele tatt?

Da må du være forberedt på at du kan legge på deg noen kilo, men det er kanskje ikke fett, men muskler. For når du nå gir kroppen den næringen den trenger så kommer den til å tviholde på det den får om den har vært sultet.

Å gå ned noen kilo til under 55kg høres ikke mye kledelig ut. Godt mulig den magen forsvinner bare du spiser riktig, jeg har veldig vanskelig for å tro at du har magefett som må bort, heller en kropp som trenger å fylles med muskler og kanskje en oppblåst mage.

Nå vet ikke jeg hvor gammel du er, men du er unbdervektig og noen kilo til kanfå deg til å miste mensen, siden kan du bli steril, du får hår på hele kroppen og dessverre gir det deg ikke flere beilere Men vil ha noe å ta i og gjerne håndtak på siden. De fleste menn vil visstnok ha både pupper, lår og ikke minst ikke en skrapa mage.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat