Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-10, 12:03   #1321
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Greetings from Florida
Tok 22 timer fra vi kjørte hjemmefra til vi sjekket inn på hotellet, det er lenge det - spesielt når maten en får på flyet ikke var særlig lavkarbo (ble litt lite mat) og jeg ikke fikk i meg nok vann. Så hadde en smule migrene da vi landet, men pytt pytt - den er borte nå.
Fikk forøvrig med meg kjeksene gjennom tollen
Men det var nok bare fordi jeg sa jeg ikke hadde noe mat med meg, og at jeg ikke ble plukket ut til visitering.

Ble hentet av våre venner Hertz på flyplassen, og fikk utlevert leiebilen - en Cadillac 2009-modell
Veldig kjekt kjøre-på-tur-i-USA-bil

Nå er klokka bare litt over 6 på morgenen lokal tid og dermed litt tidlig å begynne shoppingen, vi skal derfor finne tilbake til den gode frokostrestauranten på International Drive
Sjekker nok innom i løpet av turen

Sist redigert av grotingeling : 18-03-10 kl 12:17.
grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat