|
Sv: Noen som starter i disse dager?
Huff og huff, i dag frister det å sprekke. Jobbet overtid i går og var bare så vidt hjemom og sov før jeg er tilbake på jobb. Er så sinnsykt trøtt og da synes jeg alltid skikkelig synd på meg selv og har lyst på noe godt å spise. Lukten av nystekte boller gjennom Østbanen var skikkelig ille i dag, men jeg klarte å holde meg til å kjøpe CC og syltetøy uten sukker på Rimi... Det var dagens lille hjertesukk:-)
Så, et lite middagstips. Jeg lagde kjøttboller på søndag og samboeren min mener det er det beste han noen gang har spist. Må lage dem igjen i dag siden vi går besøk. Jeg tok karbonadedeig, et egg, salt, pepper, oregano, basilikum, bacon og fetaost. De er også kjempegode med chorizopølse i. Jeg brukte sånn fetaost i olje, der var det både oliven og hvitløk i boksen som jeg også skjærte opp og hadde oppi. Stekte som kjøttboller og serverte med blomkålpuré og tomatsaus. Nam nam.
Også har jeg bakt kake siden vi skal ha besøk i dag. Black sunday som jeg fant her inne på forumet. Den inneholder litt mye smør, men veldig lite karbo siden jeg brukte mørk sjokolade 72% uten sukker. Herregud for en god kake. Vi var nødt til å prøvesmake littegran... Tror jeg må bake en sånn til vi skal på fjellet i påsken, det er tross alt mer lovlig enn annet godteri...
|