Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-10, 00:31   #362
Superteddy
Medlem

Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Lillehammer
Alder: 44
Superteddy er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Namba, her.

Hvis man glemmer at det er ketolyse, så er jo 4 kg på 7 uker et helt greit resultat, men man forventer jo i grunn mer på ketolyse. det kjipeste må jo være å se vekta gå oppover når man slanker seg. Jeg måtte slutte å veie meg så ofte nettopp av den grunn, for når jeg veide meg daglig så kunne vekta vise litt mer den ene dagen, mindre den neste og så litt mer igjen. Selv om totalen var ned, var det å se vekten gå opp som hang igjen som inntrykket mitt. Så selv om jeg gikk ned i vekt så føltes det som om jeg gikk opp og bare mislyktes. Det hjelper lite på motivasjonen. Hvis du er matlei så prøv å varier mer. Det hjalp meg igjennom kneika i alle fall.

Har vært lei og ikke giddet å føre opp hva jeg har hatt i meg, så mistenker at jeg har spist for lite fett hvertfall... Har ført opp i dag igjen, så får se hva vekta sier i morra! Greier ikke la være å veie meg hver dag, for det er jo det mest spennende på morran det! Variere mer med hva da?? Vet det finnes hundre tusen oppskrifter, men jeg må ha noe enkelt! Har mest lyst å drikke eggemelk til hvert måltid jeg...

Superteddy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat