God natt superteddy vis du forstatt er våken Kondolerer masse Elinee=( garantert ikke lett.. Jeg skal prøve å bli gravid når jeg har gått ned litt til, kansje vi ender opp på barn i magen sammen ? hehe satse på det! Namba: Vis du stresser sånn for tiden å ikke orker å lage deg nok mat, kan det ikke da være en ide å prøve spis deg slank? mener først for en uke eller noe sånt? Kan jo være en liten "bust" så kan du jo også se der i dietten din om du eventuelt gjør noe galt? Jeg var i begravelse første uken jeg begynte til morfar, og måtte 4 dager vekk fra fetsund til stavanger. Da tok jeg bare menyen min med meg i en kjøle bag og reiste. Var kjempe digg. Og folk var også kjempe behjelpelige å varme opp maten min både på bensin stasjoner og butikker ( vis jeg måtte ha mat der å da) Vis ikke kan det jo være en ide å lage seg en protein shake? når du ikke orker lage mat.. eller atkins ( selv om du ikke tror du liker den) den enne av de barene den med crisp smaker nesten helt likt melkesjokolade kjempegod http://www.spisdegslank.no Masse nattaklem til alle