Vis enkelt innlegg
Gammel 17-03-10, 01:44   #67
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Perspektiv, godt hjulpet av Google image

Ja, stakkars katten. Og eierne med "de feiteste kattene i verden" er jo faktisk stolte av det! De burde gjemt seg i en hule og aldri turt å vise seg for folk igjen!

Det ser ut til at det hjalp å drikke mye vann altså, for jeg gikk plutselig ganske bra nedover igjen. Men så før helga var jeg på shopping og endte opp med å spise kyllingkjøttkaker som hadde lite stivelse, men noe. 2g karbo per 100g er jo ikke så ille. Spiste 450g av dette i løpet av dagen. Jeg var tørst som bare det den dagen. Neste dag hadde jeg gått opp 1,6 kg. Fortsatt tørst som bare det, men tisset nesten ikke. Neste dag hadde jeg gått opp enda 1,6 kg. Jeg vet jo at det bare er vann, men det er irriterende likevel. Men fortsetter å drikke så mye jeg orker og går nesten konstant med vannflaske i hånda. Føler jeg i alle fall, men jeg er jo laaangt fra vanninntaket til flere her inne.

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat