|
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?
Opprinnelig lagt inn av Elinee, her.
Ja, det er et fint sitat Håper på å bli gravid igjen nå og at det går bra denne gangen!
Jeg er overasket over at jeg klarte å starte på denne kuren egentlig, for jeg er så glad i godteri. Hehe. Men nå skal jeg klare det og det skal du og! Vi må fokusere på å bryte sirkelen og tenke på hvor bra vi kommer til å føle oss 
OG SE UT!
Jeg er også litt overrasket over at jeg ikke bare klarer å leve lavkarbo, men også at jeg liker det. Ketose er noe av det beste som har skjedd meg, for nå har jeg et tilnærmet normalt forhold til mat. Jeg tenker ikke helt manisk på å spise lenger, og det er nesten like bra som å gå ned i vekt. Jeg spiste mye sjokolade, potetgull og drakk brus daglig, så jeg har all grunn til å være stolt nå som jeg ikke har touchet det på fem uker.
Jeg har laget meg ostechips ofte den siste uka, både fordi det er godt og fordi jeg ikke har orket å lage meg skikkelig mat hver gang. Jeg sørger for å spise to fullverdige måltider for dag da, med grønnsaker og bra med protein og fett. Satser på at det holder.
|