Vis enkelt innlegg
Gammel 17-03-10, 00:13   #311
65kgmamma=perfekt
Medlem

65kgmamma=perfekt sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av StegforSteg, her.

Sukk - i dag har jeg spist for lite, drukket for lite og stresset for mye

Huff da! Du får begynne på nytt i morgen å spise nok og drikke nok så går det så bra skal du se Så må du prøve å ikke stresse, selv om det er lettere sagt enn gjort.

Opprinnelig lagt inn av Namba, her.

For meg er det bare blodsukkerstigning og ekte sukker som gjør meg "høy" og tilfredsstilt, så det gjelder vel å ha som mål å holde ut så lenge som det er nødvendig, men det er ikke lett. Jeg håper bare at jeg klarer det.

Hvis du lager deg noen ostechips så kanskje det hjelper? Jeg pleier å gjøre det, sånn at jeg blir mett for da "glemmer" jeg suget litt
(var kanskje litt seint no da, men...)

Nå har jeg vært på volleyball og i morgen er det spinning igjen. Veldig spent på om jeg klarer å sitte på sykkelen..
Og så tror jeg at jeg skal hive meg på en spinning på torsdag også hvis den i morgen går bra Da har jeg trent alle dagene siden søndag Det må jo bli ett godt resultat på søndag

Æsj jeg skal til tannlegen i morgen tidlig å borre to hullSelvfølelig så er det på hver sin side og ene er oppe og det andre nede! Jippi!!!

65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat