Vis enkelt innlegg
Gammel 11-06-04, 15:03   #134
Carbokiller
Seniormedlem

Carbokiller sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Østlandet
Carbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt av

Irritert melding om flyplasser

Det er en ting jeg irriterer med noe INNI HAMPEN over. Eller egentlig er det flere ting. Men en ting av gangen:

Når du kommer av flyet og står ved rullebåndet for å vente på koffertene, som, hvis du er heldig, kommer før eller senere, så skal absolutt alle, ALLE SAMMEN ha den fordømte TRALLA si med seg bort til rullebåndet!!! OG da en tralle tar like mye plass som fire mennesker sier det seg selv at dette er helt meningsløst. Noen må da til slutt stå bakerst, og hoppe og ned for å forsøke å se over hodene på de andre som står foran for å se etter koffertene sine. Og da kofferten endelig kommer seilende, må man braute seg igjennom en hel folkemengde, tråkke på unger og rive ned gamle damer med spaserstokker, snuble i tre fire traller, før man endelig kan klare å få tak i kofferten, for så å måtte gjøre det samme tilbake for å komme ut av folkemengden igjen.

Og det mest irriterende er når folk absolutt skal ha tralla si med seg bort til rullebåndet for å lempe på EN ENESTE WEEKENDKOFFERT som attpåtil har håndtak og hjul!!!

Jeg forstår meg ikke på sånne folk jeg. Hvis alle hadde satt tralla si lengre bak hadde absolutt alle på hele flyet fått plass inntill rullebåndet og alt hadde gått så mye smidigere.
Men da hadde jeg jo heller ikke hatt noe å irritere meg over...

Hmrf!!!!

Carbokiller er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo