|
Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst
Opprinnelig lagt inn av Solange, her.
Uff, høres forferdelig tøft ut. Selv om man er enig og alt det der, så er det jo noe trygt og kjent som tar slutt, og det kan være skremmende å plutselig bare være alene. Det er lov å sørge over det som aldri ble, dere hadde sikkert håp og planer om dere to tidligere i forholdet, nå blir det antageligvis aldri slik, og det kan man føle seg trist over. Så tillat deg selv å sørge, prøv å finne andre måter å sørge på enn med skjokolade og vit at en dag kommer du ut av tungsinnet og greier å se nye gylne muligheter Jeg heier på deg!
Takk! Det er ingen god dag i dag.. men føltes bedre etter en treningsøkt (mulig det er sant at det gir endorfiner...:P). Det kommer likevel en del situasjoner hvor man glemmer det, og da er det desto verre når man tar seg i feilen... Men det er vel som du sier, jeg kommer vel gjennom dette også.. Heldigvis er vi fremdeles gode venner. Og det i seg selv er jo en trøst. Alt i alt kunne livet vært verre. Og jeg faller ikke i karbo-fella... Bare fordi jeg orker ikke flere nedturer.. Må i alle fall ned i vekt, liksom.
|