Vis enkelt innlegg
Gammel 16-03-10, 00:55   #273
Superteddy
Medlem

Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Lillehammer
Alder: 44
Superteddy er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Hehe.. Tusen takk søtiser! Var ikke meiningen å klage sånn altså, men jeg er småsliten av at han er så mye syk nå... I tillegg så jobber jeg litt selv om jeg har permisjon, så det er full rulle.. Har ikke fått trent på tre uker nå pga at jeg ikke kan ta han med på barnepassen og jeg har hatt bihulebetennelse i tre uker.. *blæ*. Søvn kunne vel også spille inn på vekttapet? Ikke mye søvn med syk unge nei.. Virker som om skjebnen ikke vil at jeg skal få gå ned noe! Men har greid 4,2 kg da.. Og tror kanskje ketolysekostholdet hjelper meg litt til å få bittelitt ekstra energi oppi alt dette! Vet bare at om jeg ikke hadde gått på dette så hadde ikke kostholdet mitt lignet grisen.. Veldig lett å ty til sjokkis og rask energi når man er trøtt og sliten! Så velger å tro at ketolyse hjelper meg litt, og derfor greier jeg å holde meg! (voldsomt lange usammenhengende innlegg her nå føler jeg, men det tåler dere vel! )

Er veldig glad jeg har dere snuppene her inne til å få motivasjon hvertfall! <3 Thank youuu!!

Superteddy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat