Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-10, 20:32   #37
katana
Nytt Medlem

Medlem siden: Mar 2010
katana er på en erverdig vei
Smile

Sv: Noen spørsmål om ketolyse-kuren ...

Hei! Har aldri prøvd noen kur før, men pleide å faste av og til før - og elsket følelsen det ga (mer serotonin og en generell god følelse). Men trening og faste er ingen god kombo. Da jeg leste om ketolysekuren hørtes det perfekt ut! Men siden jeg er helt grønn på dette (har bestilt boka) har jeg noen spørsmål jeg håper noen kan svare på. Hovedproblemet mitt er egentlig at jeg spiser utrolig dårlig, masse sukker, masse brød, og veldig uregelmessig. Jeg veier 5-10 kg mer enn jeg kan/burde, men vekta er egentlig ikke det viktigste. Jeg ser for meg at ketolysekuren kan få kroppen til å virkelig kjenne hva slags mat som er bra for meg, mao ser jeg for meg at den kan funke som et slags crashcourse i sunn kost. Hva tror dere? Er det en dårlig innfallsvinkel til denne kuren? Og er det noen som vet om forbrenningen endrer seg eller toleransen for matvarer med mye karbo blir dårligere etter at kroppen har fått prøvd et godt kosthold? Det er jeg nemlig litt redd for.. den gode gamle "don't fix it if it aint broken". Håper noen kan gi råd!

katana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: snart ketolyse Svar med sitat