Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-10, 17:53   #19
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Sympati og motivasjon

Opprinnelig lagt inn av cmh, her.

Men bare sånn... Ikke for å klage altså
Hvor blir alle kiloene av? Når jeg ikke merker særlig mye rundt omkring. Ser jo meg selv i speilet hver dag, men alt henger på normalen...

Jeg har gått ned drøyt 17 kilo så langt, og jeg klarer heller ikke å se det - jeg tror det er en lett blanding av at man er blind for eget speilbilde og at det (i mitt tilfelle i alle fall) var en del fett på ryggen.

Men som andre har poengtert: du har hatt et fantastisk vekttap! -

Og er det en ting som ikke nytter verken for vekttap eller velvære eller noe som helst, så er det å ha henge seg opp i den ene feile tingen man spiste - og ti tusen tonn dårlig samvittighet og selvbebreidelse og negative følelser som følge av det. Jeg har spist feil et par ganger, jeg også, og da synes jeg egentlig bare det er deilig å ta notat av at det ikke er verd det, at jeg ikke blir gladere av pommes frites, at kroppen tvert imot har det utrolig mye kjipere når jeg spiser sånne ting. Det er så godt å ikke være i tvil om at LCHF er det fornuftigste kostholdet, selv om hjernen "glemmer" det iblant og tror at det riktige kostholdet involverer skillingsboller og pizza. Trekk på skuldrene og gå fornøyd videre!

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat