Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-10, 15:09   #265
Namba
Seniormedlem

Namba sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Da var det veiedag igjen. Ned 0,1 kg... Jeg hadde forberedet meg på at vekten kunne stå stille denne uka, for jeg har vært så veldig stresset. Treåringen har testet grenser noe veldig denne uka og mannens farmor ligger for døden så det har vært litt unntakstilstander her. Jeg har jo baby på fire måneder også, så helgen har spesielt vært stressende uten mannen her mye av tiden og med en veldig pågående og krevende treåring. Jeg håper denne uka blir roligere.

Jeg tenkte likevel at jeg ville ta sjansen på å ta frem målebåndet i håp om en positiv overraskelse der, og det var det. Jeg har gått inn tre cm rundt navlen bare denne siste uka, og endelig er navlemålet under metereren!! Nå har jeg endelig begynt å minke rundt rompa også. Der er fem cm borte totalt. Det er ikke så mye (1 cm i uka), men det er en start.

Jeg spiser egg og bacon, salat, ostekjeks med eller uten pålegg eller middagsrester til frokost. Når jeg spiser middagsrester bruker jeg som regel å ikke spise med en gang jeg står opp, men heller vente en times tid eller to til jeg blir sulten. Jeg har laget med brød, men jeg synes det smaker ekkelt så det blir nok liggende lenge i fryseren før det er tomt.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat