Vis enkelt innlegg
Gammel 14-03-10, 22:57   #1288
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 45
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av JollyJ, her.

Sjokoladen er helt klart den tøffeste for meg. Siden min store hobby er å lage kaker så har vi to kaker i kjøleskapet, men de intereserer meg ikke en gang, utrolig rart, før hadde det plaget meg skikkelig.

Vandring i Bergen by ja, sånn synes jeg er litt vanskelig også. Når man skal med sånne type sosiale ting. Men har du begynt på fase 2 da?
Da blir det litt lettere, kan alltids få kjøpt litt salat og kylling eller noe.
Så deilig å dra til Bergen da, digger den byen..

Jepp begyner i Fase 2 på fredag regner jeg med, får se hva legen sier, men da har jeg gått nesten 5 uker i Fase 1 så regner med hun mener det er på tide å hoppe til neste fase.
Skal nok gå fint, men det verste blir vel festen på lørdagen og den påfølgende dagenderpå på søndagen

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat