Vis enkelt innlegg
Gammel 14-03-10, 22:33   #1285
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Fungirl, her.

Er nok ikke sjokoladen og potetgullet som plager meg mest, er vel det å se på at folk spiser mengder av god mat i 4 hele dager. Torsdagen blir nok ingen problem, jeg skal jo til legen fredags morgen, og da er det jo ikke aktuelt å sprekke for å si det sånn

Problemet er vel at det blir vandring i Bergen by hele fredagen og det er jo ikke så lett å få laget seg noe mat, men jeg skal nok få det til
Barer og kjeks funker ikke som måltid tidlig på dagen så jeg må nok tenke nytt.
Håper jeg får varene mine på onsdag eller torsdag, da skal jeg få laget en plan

Salat er tingen når en er ute hele dagen, og det er faktisk bedre å ta en salat med kylling enn å kaste seg over alt mulig annet i fase 1. Da kan du jo spise ute sammen med de andre også . Alternativ ville jeg gått for grillet fisk, og da er det en fantastisk fiskerestaurant på kjøttbasaren ikke langt unna Fedon-klinikken.

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat