Vis enkelt innlegg
Gammel 14-03-10, 22:31   #1284
mokki
Medlem

Medlem siden: Mar 2006
mokki er ny på veien

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Popp, her.

Alt det der, på en gang..? Hvordan taklet magen din det??

Et lite tips som jeg leste i et ukeblad sist uke da jeg var på Fedon klinikken. Man bruker 3-4 dager på å komme i ketose, mens man bruker 10 min på å komme ut av den, om man spiser annen mat. Dette gjaldt en lavkarbodiett, men regner med at det er det samme med ED. Det får meg til å tenke meg om hver gang det ligger en fristelse foran meg. Som f.eks de muffinsene i kjøleskapet som har ligget der siden torsdag. De skal akkurat NÅ legges i fryseren. Tilbake om 2 sek.

Magen taklet det helt superfint den. desverre. Skulle blitt driiitkvalm.. det hadde vært mye bedre..
Dagen i dag har gått fint. Pannekake til frokost. salat med soyanøtter til lunsj, så en bar rett før konserten jeg spilte og så ble det egg og litt bacon (selv om det ikke er eurodiet...) til kvelds/middag. har drukket masse vann også. I morgen er planen pannekake eller noe slikt til frokost, skal lage salat med pasta til lunsj, suppe til middag og bar eller kjeks til kvelds.. Vann til alle måltid. Har desverre blitt glad i pepsi max siste uken.. den uvanne skal bort...

mokki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat