Vis enkelt innlegg
Gammel 11-06-04, 11:26   #1
guro
Sterk og fri!

guro sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Alder: 60
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Gurkemeie og betennelser

Har sett at noen her inne sliter med betennelser. Tenkte derfor jeg skulle formidle et lite tips.

Jeg har av legen (Roald Strand) fått besjed om å ta gurkemeieekstrakt (cucumin) som skal motvirke betennelser i kroppen. Jeg tar Solaray sitt produkt. 2 morgen og 2 kveld. Det er dyrt og jeg kan ikke være sannhetsvitne. Man kan regne med å måtte bruke det i minst 4 måneder før effekt oppnås. Men det er et tips å jobbe videre med for en med plager. Også er det kanskje lurt å unngå/begrense arakidonsyre (finnes i eggeplomme og rødt kjøtt) som Fedon skriver om i kokeboka si da.

Sist redigert av guro : 11-06-04 kl 12:04. Årsak: Skriveleif
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt Svar med sitat