Vis enkelt innlegg
Gammel 14-03-10, 02:04   #18
Fax
Nytt Medlem

Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Bergen
Alder: 48
Fax er på en erverdig vei

Sv: Vet ikke hva jeg skal gjøre ...

Hehe jeg følte det akkurat slik selv første gangen jeg prøvde lavkarbo. Men du kommer raskt inn i det! Er ikke mye regning igrunnen, jeg bare passer på at jeg ligger rundt 20 gram karbs for dagen. Sjekk ut
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=21567&page=2, den synes jeg var kjempenyttig. Så er det jo bare å hyle ut her om det er noe du lurer på

Gikk på Spisdegslank i ca 3 uker, er fornøyd med det, utrolig lettvint da, og mesteparten av maten synes jeg var god. Middagsrettene ble jeg imidlertid fort lei. Jeg savnet å kunne lage min egen mat, og lage det jeg hadde lyst på akkurat der og da. Og jeg savnet å handle i butikken! Friske grønnsaker og saftige biffer og og og... Så nå lager jeg maten selv, og det er myyyyye bedre og gøyere.

Nå er det ca 5 uker siden jeg begynte på Spisdegslank (2 uker siden jeg begynte å lage maten selv) og har ikke vært svimmel på over en uke. Har maaasse energi og føler meg så mye bedre. Litt demotiverende at vekten min har stått nesten stille i en uke, nå skal jeg prøve å kutte ut PepsiMax'en og se om det hjelper. Så kjøpte jeg dansematte til Playstation idag så da blir det mer trim også

Fax er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo Svar med sitat