Vis enkelt innlegg
Gammel 13-03-10, 18:05   #39
arnakristin
Seniormedlem

arnakristin sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Mars-startere!

Opprinnelig lagt inn av Fax, her.

Tror muligens jeg drikker for mye PepsiMax, vet ikke helt om det har noe å si. 1 liter dagen omtrent. For min del gjør det jo dietten mye enklere, selv om det beste hadde vært å drikke vann.

1 liter Pepsimax er nok i meste laget vil jeg tro. Kunstig søtningsmidler kan hindre vektnedgang en såkalt partystopper. I tillegg så trigger kunstig søtningsmidler søthungeren. I og med at du synes Pepsimax gjør dietten enklere så tror jeg at den er med på å trigge søthungeren din og at du bør kutte den ut. Du vil sikkert oppleve endel abstinenser i en overgang. Søk på søtningsmidellet Aspartam her på forumet kan være en god motivasjonsfaktor for å kutte ut Pepsimax'en.
Min erfaring er at om man får i seg nok fett i løpet av dagen så har jeg overhode ikke noe søtsug i det hele tatt.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat