Vis enkelt innlegg
Gammel 13-03-10, 13:17   #29
Runegutt
Seniormedlem

Runegutt sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 58
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: Mars-startere!

Opprinnelig lagt inn av cmh, her.

Beundrer deg som klarer å svelge ren olje. Men du mener altså at det fungerer? Skjønner jo at det smører tarmene og systemet, men får deg ned i vekt i tillegg?! Kanskje verdt ett forsøk...

Forsøkte ketolyse for et år siden, og det fungerte ikke.
Jeg trente alt for mye styrke, og spiste for mye protein, noe som ga meg superhøyt blodsukker.
(Tung trening bryter ned muskler, og en sulten kropp omdanner proteinet til glucose)
Siden jeg allikevel ikke får trene hardt på endel uker, passer ketolysekuren meg udmerket. Blodsukkeret er jevnt og lavt (Mellom 4,1 og 5,7) og 3,5 rett etter trening. (Har Dia 2)

For tiden går jeg ca 40-50 minutter hver dag, i sånn passe tempo. Kjører litt på i oppoverbakker, men ikke mye..... knærne nekter.

Det løsna for meg med en gang jeg fikk i meg fett nok til HVERT måltid, samt kutta ned på proteininntaket. I tillegg er jeg forsiktig med kveldsmaten. Osteterninger på kvelden, fordi man er sugen, gir meg høyere morgenblodsukker=ketolysekuren bremser.

Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat