Vis enkelt innlegg
Gammel 13-03-10, 11:37   #28
cmh
Medlem

cmh sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Senja
cmh er på en erverdig vei

Sv: Mars-startere!

Opprinnelig lagt inn av Fax, her.

Hei!

Jeg begynte for 4 uker siden, i begynnelsen gikk jeg ned kjempefort, men så stoppet det helt opp 2 uker siden. Var så desperat noen dager siden at jeg kjøpte inn Nutrilett og tenkte å drikke bare shakes i en uke..... jeg klarte det 1 dag så fikk jeg sånn hodepine og var SÅ SULTEN at jeg ikke orket mer. Så nå er jeg tilbake på lavkarbo igjen. Eneste bra med 'nutrilettutskeielsen' er at det fikk fart på dobesøkene igjen, for jeg har strevd en del med forstoppelse de siste ukene på lavkarbo.

Tror muligens jeg drikker for mye PepsiMax, vet ikke helt om det har noe å si. 1 liter dagen omtrent. For min del gjør det jo dietten mye enklere, selv om det beste hadde vært å drikke vann.

Uansett, her er jeg! Får jeg værme i gjengen eller?

Velkommen! Så koselig. Er ikke meg som har startet tråden, og starta vell egentlig selv i februar. Men har så dårlig fremgang at jeg føler meg mer hjemme sammen med denne gjengen her
Prøv å kutte ut brusen en uke å se om det blir bedre. Hodepine er vell nokså normalt uansett, det hadde jeg også, og jeg starta veldig strengt. Tillater meg ikke brus eller sånne ting man ikke trenger. Vil heller finne ut av det når kiloene begynner å forsvinne.
Har også nå kutta ut melkeprod. i tillegg, så kosten min er nokså ensformig for øyeblikket, men er ved godt mot

Lykke til og fortell oss hvordan det går

Med fett skal fett fordrives
cmh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat