Vis enkelt innlegg
Gammel 13-03-10, 10:03   #1252
Popp
Seniormedlem

Popp sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 54
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av arkine, her.

joda jeg er her også .men veksler litt mellom fase en og to ,, er nok mest i fase en ,,i mars er det en del selskapligheter , så jeg legger fase to til disse dager ,og bruker fase en i hverdagen, og det funker bra
vekta går sagte men sikkert nedover, sisste selskap er 19, 20 mars ,og da blir det kun fase en fram til 30 mars ,, da reiser jeg en uke til syden,,og vilken fase det blir ,tja 8 eller 9 kanskje ,,skal nå prøve og holde vekta ikke hive i meg alt som er forbudt ,men litt vin og sånt blir det nok
prøver og leve lavkarbo så godt det lar seg gjøre den uka,,

Lurt at du svitsjer slik - det er litt ødeleggende at det er så mye som sosialt som skjer, men vi kan jo ikke stoppe opp helt bare fordi vi er på diett. På jobben her om dagen hadde vi lunsjmøte med pastasalat. Jeg lukte ut pasta'en og tok en pose med paella. Fikk rare blikk og et spørsmål, svarte at jeg hadde vært hos legen og fått beskjed om dårlige blodprøver og måtte følge streng diett. Da kom det ikke flere spørsmål. Men jeg syntes det er tøft å være på diett, det må planlegges godt - hvis ikke så skeier jeg ut.

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat