Opprinnelig lagt inn av Elinee, her. Ja, vi får se framover! Nå er jeg irritert! Den dumme samboeren min ser ikke at jeg har slanket meg. Jeg har gått ned seks kilo for helvete! "Jeg ser deg jo hver dag, da" So?! Seks kilo ser man da for det. Nå har jeg lyst på kvik lunsj sjokolade Men skal være flink.
Opprinnelig lagt inn av Elinee, her.
Ja, vi får se framover! Nå er jeg irritert! Den dumme samboeren min ser ikke at jeg har slanket meg. Jeg har gått ned seks kilo for helvete! "Jeg ser deg jo hver dag, da" So?! Seks kilo ser man da for det. Nå har jeg lyst på kvik lunsj sjokolade Men skal være flink.
Samme her. Min samboer sier han ser det, men tror han sier det mest fordi han ikke tørr noe annet Men det viktigste er jo uansett at vi ser det og føler det Ja den gleder jeg meg til å smake Nammenam Har to stk atkins barer her som jeg kan kose meg med, men vil ikke ha de no.. Sikkert fordi jeg har spist rett Har hatt de liggende i 2 uker, UTEN at jeg har spist de.. Redd for at jeg stopper ennå mer opp. Har ikke veiet meg i dag så tørr ikke kose meg i dag, itillfelle jeg har gått opp! høhø*