|
Sv: 5 kg i mars - Bli med du og, da vel
Opprinnelig lagt inn av nisse, her.
Er nødt til å ta meg en pause. Bare over helgen. Har vært dårlig og får ikke å sove pga. kvalme i noen dager nå. Er slapp og har vondt i hode. Har også dettet ut av ketose på onsdag uten grunn. Vet ikke hva som skjer... Skal passe på og ikke spise søt eller noe son. Men en banan eller grovt brød skal jeg prøve. Føler at magen min har fått nok og trenger pause. Begynner igjen på mandag. Vet at jeg kommer til å legge på meg men det bli bare vann og det vil gå vekk igjen. Klarer nok ikke 5 kg i mars men holder meg her. Skal prøve 2 eller 3. Lykke til alle sammen. God helg
Hei nisse! Huff, da : (
Jeg har og vært veldig kvalm i perioder, men det har gått over sakte men sikkert. Du kan jo alt dette så jeg regner med at du når du får til å sove da sover nok og drikker masse masse vann. Du tar vel tilskudd og mineraler og alt detteog jegner jeg med. Og salat er du jo og flink til å spise.
Jeg er jo ingen ekspert, tør nesten ikke skrive noe her inne, men hva med å redusere fettmengden noe i stedenfor å skeie helt ut? Ser bare for meg at krøppen da vil få seg en tørn som kanskje ikke oppleves særlig bedre..?
Jeg har hatt dager innimellom med svaaaaakt utslag på stiksen selv om jeg alsriskeier ut. Jeg hadde ikke tenkt på det hvertfall.
Lykke til med formen, og ikke gi deg om du opplever at du kan leve med formen. Kan det være du børgå til lege? Du har ikke hatt mye av dette før..?
Hold oss orientert, da : )

|