|
Sv: Mars-startere!
Hei,
Sitat:
Mimosaen:
tillegg til maten, så drikker jeg 1-2 liter vann og jeg tar Krom, Magnesium, Kalsium og Selen.
Ser ut som det blir litt lite vann, den vanligste nybegynnerfeilen er for lite fett og for lite vann.
Sitat:
Fleskesilje:
Jeg syns alt går veldig greit utenom frokosten.
Til inspirasjon:
Hva har du spist til frokost i dag
Sitat:
Armath:
…men savne veldigt sjokolade;0)
Kan være at du får i deg for lite fett, min erfaring er at når jeg får i meg nok fett i løpet av dagen så er søtsuget totalt fraværende. …men ikke unormalt å oppleve dette i begynnelsen, hold ut og søtsuget vil forsvinne.
Superkatti
Ikke alle her inne raser ned i vekt, det bare virker sånn, he, he… Hvor mye og hvor fort man går ned kommer an på mange faktorer. Så er det ikke å komme unna at de som skal ned masse går mer ned i begynnelsen enn de som ikke er så veldig overvektige. Husk også at det mann mister første uken i hovedsak er vann…
Husk også at kroppen kan trenge opp til fire uker for å komme i optimal fettforbrenningsmodus.
Vekta vil naturligvis svinge, en ide er å bruke målbånd da man ofte kan gå ned i cm uten at det synes på vekta. Salt mat binder vann i kroppen og noen har fått seg et lite støkk etter en dag med spekemat eller bacon crisp. Mange samler vann rundt mens og eggløsning, vet om de som går opp2-3 kg, men dette forsvinner fort igjen. Dersom man blir deprimert av de naturlige vektsvingningene så anbefales det enten å veie seg på en bestemt dag eller rett og slett hive vekta lengst inn i skapet og heller bruke målbånd.
For de av dere som ikke har lest denne tråden så anbefaler jeg at dere tar en titt, jeg har samlet sammen litt informasjon fra forumet om bl.a. hvor viktig vann og fett er på lavkarbo: Til alle nybegynnere på lavkarbo...
|