Vis enkelt innlegg
Gammel 11-03-10, 23:20   #188
65kgmamma=perfekt
Medlem

65kgmamma=perfekt sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Elinee, her.

Mine ble ikke bedre etter at melken ble borte, men er bare en mnd siden melken ble borte, så kanskje det blir bedre. Tror ikke det hjelper huden å slanke seg rett etter fødsel, men her er vi!
Atkinsbar er bedre enn sjokolade, ja. Jeg har holdt meg unna helt og drikker pepsi max når jeg har lyst på noe søtt. Begynner å bli DRITT lei, vil ha den nye kvik lunsjen!!!!

Det tar sikkert litt lengre tid før de er tilbake, men er jo ikke sikkert det skjer heller, men håper det

Jeg var så dum å smakte sånn aktins bar og det var jo bare driiiit godt.! Så sikkert derfor jeg er litt fysen på det.
Ja jeg drikker pepsi max, men nå i det siste er jeg veldig fysen på sjokolade.. blæææ.
Men vil prøve å holde meg unna, prøve å kutte ned på pepsi max i ukedagene, men det er ikke lett.. Er så redd jeg går på flere smell da.. Føler den hjelper for suget.

Ja den kvik lunsj ser jekla god ut
Jeg er som du, som vil tilbake til "gamle" vaner etter jeg har nådd trivsels vekt.
Jeg veit hvorfor jeg ble feit og det er ikke grunna kostholdet mitt til vanlig, men det jeg proppa i meg mnd'ne etter fødsel, itillegg til minipillen gjør at jeg alltid legger på meg Bare jeg som var i ammetåke og ikke tenkte på det. Og proppa i meg mye søtt!
Så jeg tror jeg kan gå tilbake å spise og kose meg slik som før, men jeg vil nok aldri ete så mye poteter og ris.. Kommer nok å ha lavkarbo i bakhodet

65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat