Vis enkelt innlegg
Gammel 11-03-10, 19:51   #1239
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 45
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av arkine, her.

en deilig følelse ja og ta fram eller kjøpe nye klær i mindre str.

hvordan er det med dere ,, er dere helt kvitt søtsuget ,og ikke kunne tengt dere for alt i verden og stupe opp i smågodtet ,,eller ta seg et parr ferske skiver med brød ,med brunost,,eller liknende .
tenker på tanker dere har oppe i hodet

akurat nå kunne jeg tengt meg alt det der,,ikke for at jeg er sulten og ikke for at jeg ville gjort det
men hadde det ikke gått ut over vekta ,, ja så ville jeg nok gjort det,
ville dere? ( vet jo jeg blir i dårlig form ,men det kommer etterpå liksom)

Jeg er vel igrunn kvitt søtsuget, prøver rett og slett ikke å tenke på det. Men må vel innrømme at jeg har noen småerotiske fantasier om den nye kvikk lunsjen som har dukket opp på markedet

Og jeg vet ikke om jeg ville gjort det eller ikke, klarer liksom ikke å tenke den tanken fordi jeg vet jo at det går utover vekta så da tillater jeg meg liksom ikke å tenke så mye på deg.

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat