Vis enkelt innlegg
Gammel 11-03-10, 12:23   #169
Val
Gjest

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Elinee, her.

Merker det samme selv. Jeg har jo nettopp født også, og fikk melk og puppene ble gigantiske, nå er melka ute og jeg har gått ned så kan ta tak i huden på puppene. Æsj. Hva er det for no tull? Men tror det er fordi vi mister fettet og huden henger litt etter, at vi tror vi mister muskler. Når vi har holdt på en stund og går ned mindre i uka, så catcher sikkert huden opp.
Er litt rart det med muskler, for det var jo en studie gjort nå med ketolyse at når man slansker seg på den måten røres ikke musklene OG det er lettere å bygge muskler på et lavkarbo kosthold. (den studien gjort av han Pål)

Ja, puppene er en bekymring! Hvordan kommer de til å se ut når jeg er ferdig Kanskje jeg må få sånn brystløft...

Men jeg har jo ikke gått ned så mye, bare et sted mellom 1 og 2 kilo...synes det er rart at jeg er helt....løs og fleskete etter så lite...

Og JA, jeg lider av slankestress...men det har jeg gjort siden jeg var liten så ikke noe nytt der Neida, stresser egentlig ikke så mye med det, tenker mest på de positive tingene jeg gleder meg til, men akkurat når jeg er her inne skriver jeg jo de største frustrasjonene så det blir litt mye stress akkurat når jeg sitter her og skriver...

Svar med sitat