Vis enkelt innlegg
Gammel 11-03-10, 12:20   #168
Val
Gjest

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Elinee, her.

Jeg ser forskjell på kroppen min nå! Og det er deilig, men det slankestresset kjenner jeg meg igjen på. Jeg klarer fint å leve som jeg gjør nå, men nå har det gått tre uker og jeg er allerede lei av alt jeg kan spise. Jeg har ikke lyst til å spise, men gjør det jo for forbrenningens skyld og alt annet egentlig. Men må prøve å finne på nye ting å lage nå.
Noe annet jeg er litt bekymret for, er jo det at jeg ikke har tenkt til å kutte ut alt jeg liker for alltid. Som jeg har skrevet her før. Og er så redd for å gå opp igjen. Er jo ikke bra med sånn jojo slanking. Men før, når jeg veide det jeg trivdes med, spiste jeg like mye dritt, men gikk ikke opp. Gikk opp først når jeg og samboeren min kjøpte restaurant og spiste alle måltider om natta. Kanskje hvis jeg går ned til trivseslvekten nå, så holder jeg meg der selvom jeg øker karboene og minker fettet?
Irriterende at det ikke er et fasit svar, for jeg vil ikke leggge på meg alt igjen. Men vil samtidig spise en sjokolade i ny og ne og litt ris:P

Jeg tror ikke du må tenke sånn Elinee, for det blir jo blant annet poengtert i boka til torkil at når man har nådd målet kan man sakte men sikkert introdusere "gamle" matvarer, men med måte. Og når du er på det nivået du vil være, så skader ikke litt ris Du skal jo uansett ikke være i ketose etter 6 måneder (vet mange gjør det likevel, men det står i boka). Problemet er vel heller å ikke falle for fristelsen til å spise MYE av de "gamle" matvarene. Men jeg tror kanskje jeg ville tatt de bekymringene når du har nådd målet...kanskje konsentere seg om å nå dit du vil, i første omgang

Svar med sitat