Vis enkelt innlegg
Gammel 10-03-10, 20:21   #155
Elinee
Seniormedlem

Elinee sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Elinee er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Namba, her.

Har dere merket noen positive "bivirkninger" av lkhf kostholdet nå? De siste to dagene har jeg merket at jeg har fått litt finere hud. Jeg fikk svangerskapskviser da jeg var gravid første gangen i 2006 som enda ikke har forsvunnet, men ellers ser huden min friskere og glattere ut. Jeg krysser fingrene for at kvisene forsvinner også, for det er ikke kult å ha kviser når man er 30 år. Jeg sover bedre når jeg tar magnesium før leggetid, men det gjorde jeg før også så det har ingenting med selve kostholdet å gjøre. Ellers har jeg fortsatt ikke merket noe til energien enda.

Jeg har ikke fått noen positive bivirkninger. Huden er jævlig og jeg er skikkelig slapp. Hva skjedde med all denne energien man skulle få?
Dette med å kutte ut meieriprodukter for å se om det er en partystopper, kan være et lite problem merker jeg, for hvor skal jeg få alt fettet fra da?
Nå har jeg holdt på å flytte i tre dager, så i hele dag har jeg spist en bit ost. Sikkert kjempebra for forbrenningen, not! Sånn har det vært i tre dager, men har ikke kunnet handle, for vi skulle jo flytte. Misunner sambo som bare kan kjøpe seg en kebab.

Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat