Vis enkelt innlegg
Gammel 10-03-10, 19:46   #12
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Lar dette seg gjøre?

Opprinnelig lagt inn av Hildemor på slanking, her.

Jeg er ingen verdensmester men tror det kan være lurt å unne seg en "pause" innimellom og kose seg med akkurat det man har lysst på uavhengig av hvilken kur man går på. Viktig å ikke bli helt manisk for da bygger det seg opp vannvittige sug som det kan være verre å styre unna de store sprekkene.Klart du kan ta deg en frukt eller et glass juice etter endt kur. Det er ikke det glasset som gjør deg feit igjen. Det er ditt sammenlagte daglige inntak av kalorier i forhold til mosjon som avgjør om du legger på deg igjen. Kos deg og lykke til;-)

Hmmm, nei det bygger seg ikke opp et vannvittig sug. Etter en stund forsvinner sukkerabstinensen og smaken på saker og ting forandres. I allefall om du spiser ketolyse/Atkins/LCHF... og ikke vedlikeholder sukkersuget med for mye kunstig søtning.

Jeg liker ikke sjokolade mer, det elsket jeg før og kunne nesten ikke vente til påsken hvor jeg skulle koooose meg med masse sjokolade... "Dessverre" smakte det ikke godt i det hele tatt og sjokoladeplatene ligger enda i fryseren. Det samme var det med marsipankaken jeg hadde gledet meg til -for å ikke snakke om et kvalmende møte med et stykke suksessterte

Man kan spise litt frukt på Lindberg vet jeg, men da skal man også vite hva man ellers kan spise.

"Det er ditt sammenlagte daglige inntak av kalorier i forhold til mosjon som avgjør om du legger på deg igjen. "
Tja, denne påstanden er vel motbevist flere ganger.
Norske forskere fant jo ut at forsøksmusene måtte spise 7 ganger så mange kalorier hvis de spiste fett og proteiner i forhold til de musene som ble foret med høykarbomat (for å legge på seg det samme).

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat