Vis enkelt innlegg
Gammel 10-03-10, 17:14   #152
majanne8
Medlem

majanne8 sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Tromsø
Alder: 36
majanne8 er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Val, her.

Nei jeg er enig, kan ikke skjønne at to sukketter kan ha så mye å si. Spesielt jeg som pleide å bruke kanskje....15-20 i løpet av en dag haha

Ja, det blir fort mye av sånne gode greier som fløte og rømme. Jeg driver kutter ost en stund for å se om det gjør noe forskjell, men samtidig når jeg ser bakover i journalen min ser jeg at jeg spiste masse ost når jeg faktisk gikk ned...så kanskje det ikke er noe problem med ost for meg, får se...

Jeg gikk først ned 2,5 kilo men nå har jeg gått opp igjen og er bare 1,4 kilo unna der jeg startet....har holdt på i seks uker på fredag...

Ikke sant, faktisk merker jeg ikke hvor mange suketter jeg bruker.. Brukte 3 pr kopp, og kunne drikke flere kopper om dagen! Men det værste som jeg må kutte ut er jo brus. Så det er kutta helt ut nå

Men har du prøvd å kutte ned på fløte og rømme? Trenger vel ikke kutte helt ut, kan jo bare bruke litt mindre av det og ost, siden du sier du gikk ned en del når du spiste ost

Er skikkelig demotiverende å gå opp i vekt igjen, men som de fleste her inne sier handler det vel om vannmengden i kroppen. Og vi får vel bare ha godt mot, og ikke stresse så mye med vekta Jeg skeiet jo ut i 4 dager, pga var syk, og nå er det såvidt jeg klarer å stå opp av senga! 0 energi!! Merket ikke hvor godt jeg har det på lavkarbo før jeg spiste høykarbo igjen

majanne8 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat