|
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?
Opprinnelig lagt inn av majanne8, her.
Hehe, skjønner hva du mener Men er ganske viljesterk da, klarer å kutte alt annet kunstig søtt, men har drukket te uten suketter noen dager nå, og synes det er så kjedelig vann-smak av teen da. Så, når jeg kutter alt annet kunstig søtning, men bruker 2 suketter om dagen, da har det kanskje ikke så mye å si? 
Når det gjelder meierprodukter så kutter jeg ikke ut smør da selvfølgelig. Og skal lage en kjøttdeig-gryte til middag, og blir nok å ha pittelitt ost på. Men skal holde meg unna fløte, seterrømme osv en stund, for merker at det har blitt mye av det i det siste 
Nei jeg er enig, kan ikke skjønne at to sukketter kan ha så mye å si. Spesielt jeg som pleide å bruke kanskje....15-20 i løpet av en dag haha
Ja, det blir fort mye av sånne gode greier som fløte og rømme. Jeg driver kutter ost en stund for å se om det gjør noe forskjell, men samtidig når jeg ser bakover i journalen min ser jeg at jeg spiste masse ost når jeg faktisk gikk ned...så kanskje det ikke er noe problem med ost for meg, får se...
Jeg gikk først ned 2,5 kilo men nå har jeg gått opp igjen og er bare 1,4 kilo unna der jeg startet....har holdt på i seks uker på fredag...
|