Vis enkelt innlegg
Gammel 10-03-10, 13:41   #11
Pandora
Seniormedlem

Pandora sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Akershus
Alder: 59
Pandora er på en erverdig vei

Sv: Å gå fra lavkarbo til "normal" mager diett?

Jeg og! følger spent med..

Er jo egentlig veldig fornøyd med lavkarbo, kjennes veldig bra for kroppen...er iheller kke langt unna vektmålet mitt nå..

men...er også mye styr å være den eneste i omgangskretsen/ på jobben osv som spiser som jeg gjør nå. Nå har jeg vært ganske så streng i hverdagen (ketolyse/LCHF), litt slitsomt i lengden er det jo..og krever en del planlegging.

Lurer på å bare "normalisere" litt - øke med karbo, leve sunt med frukt og grønt ..trene mye fortsatt; men er selvsagt redd for å ødelegge for det jeg har oppnådd de siste månedene ...

Mer Lindberg/South Beach er nok et godt tips her i tråden, eller man kan egenkomponere litt og håpe det beste basert på de erfaringer man har gjort seg.

Har ellers hatt fin vektnedgang selv med flere (planlagte) sprekker underveis, så håper og tror at forbrenningen faktisk ikke er så verst..(ikke insulin resistent osv..)

Håper på flere innspill og erfaringer fra andre som har "slappet av" litt..da tenker jeg først å fremst på de som bevisst har gjort dette, dvs valgt å endre kostholdet etter en lengre periode på feks ketolyse.