|
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?
Opprinnelig lagt inn av Superteddy, her.
Jeg har "bare" stått stille i ei uke eller noe, så ikke testet ut ev partystoppere.. Men ble skikkelig gassy ( ) etter tre extra drops, og etter den dagen at vekta gikk opp... Så jeg tror jeg prøver med minimalt kunstig søtning hvertfall... Om jeg må kutte meieriprodukter så sliiiter jeg! Du greier ikke kutte brusen helt bare for å prøve da? Jeg fikk ikke i meg nok fett i går, så i dag tok jeg i så heftig at jeg ikke kunne spise noe etter middag kl 16.. Huff! *ler litt av meg selv*
Hehe, ja sånne drops kan vel være litt vansklige.... Ok, men ei uke er vel sånn man må regne med nesten?
Ja jeg og, hater tanken på å kutte meiriprodukter, det er nesten hele grunnen til at jeg er på ketolyse, nettopp fordi jeg tenkte at her kan jeg meske meg med rømme og ost, som jeg elsker, og ikke har spist siden jeg var 12 omtrent! Jo ok jeg har det, men typisk sånn: en liten t-skje og EN osteskive....redd for å bli feit (ere)....(nei det er ikke hele grunnen altså)
I dag hadde jeg gått opp 400 gram igjen, men jeg tar det ikke SÅ hard, for jeg trente styrke i går, og sånt skjer.
Joa, jeg drikker ikke brus hver dag, kanskje en-to ganger i uka nå om dagen. Jeg synes ikke det er såååååå ille...også har jeg kjøpt den lille flaska istedet for den store. Før hente det jeg kjøpte den store flaska både tre og fire ganger i uka...
|