Vis enkelt innlegg
Gammel 10-03-10, 03:07   #28
Mona_K
Medlem

Mona_K sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Barn og søtningsstoff

(Ja, om andre ikke hadde blant seg og skal prakke på ungene ditt og datt hadde alt vert bedre! Det der starter jo allerede før de begynner å gå. Fy så irriterende!)

Sier meg så veldig enig i det som sies her..
Jeg har en guttunge som ikke får goteri i det hele, men av og til sjeiet vi ut i helgen med å lage kake eller boller (slutt nå som jeg har begynt på diett)
Men jeg får så sinnykt pepper av masse folk for at jeg ikke lar ham få den slikke pinnen eller den sjokoladen, som de prøver å gi ham. Vi var på julebord i drammen med svigers å hele min manns familie, satt med guttungen ved siden av meg. Pluttselig ut fra ingenting kom en servitør å ga ham en hel sånn lørdags godtepose.. Jeg sier til henne at han ikke får godterier at vi vil vente med sånt til han er eldre, han er nå 3. Hun ser bare stygt på meg å fortsetter å gi ham posen. Det ble jo et sant HELL å prøve å ta fra ham den posen igjen.. Hvorfor gjør folk sånn ? Det beste guttungen vet om er frukt helst melon, da er han den lykkeligste lille gutten i verden. Tror folk at barn bare blir glade når de får dritt? Pappa ville gi ham brownie når han var bare 4 mnd.. Da sa jeg til ham at de på helsestasjonen hadde sagt at barn ikke skulle ha sukker før de vart ihvertfall 1 år, tror dere ikke min far så fort jeg gikk ut stappet brownie i munnen på gutten? han hadde jo smuler rundt hele munnen når jeg kom inn igjen. Har aldri snakket i mot min fra før men da fikk han så det hold.. ikke det at det hjalp da han gjorde det noen mnd etterpå... sukk. repekt for foreldre og deres meninger sier jeg bare,,, det er jo en ting å ikke være enig(helt greit) en annen ting er jo å respektere foreldre når de sier noe..

Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat