Vis enkelt innlegg
Gammel 09-03-10, 21:32   #1227
Solange
Seniormedlem

Solange sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av sunroad, her.

Solange: det var jammen lenge siden? er du pån igjen?
Tittet bare tilfeldig innom og så fikk jeg se at du var aktiv her igjen, hvordan har det gått?Jeg gikk ned nesten 20 kg med ED og Fedon, og jeg holder vekta men spiser mer karber nå,jeg trener også 3-4 ganger i uka og føler jeg trenger det, men prøver å passe på å fylle på med proteiner.
Har 6 kg igjen men er ikke motivert for å ta de ennå

Hei sunroad !

Jeg er pån igjen, vettu, gikk jo så bra for oss i fjor, at jeg håpet på å gjenta suksessen.

Jeg gikk jo også ned 20 kg, på 7 mnd, da var jeg rimelig lei pulvermat, og var igrunn fornøyd med resultatet så langt. Siden prøvde jeg å leve lavkarbo mens jeg mannet meg opp til de siste kiloene, lyktes bare delvis, da jeg gikk opp igjen 5 kg. Nå var nok noe av dette økt muskelmasse, da jeg også har vært flink til å videreføre treninga. Begynte på ny runde 19.januar iår, samme tidspunkt som i fjor! Og har så langt gått ned 7,5 kg, sånn at jeg er 22 kg mindre totalt...Jeg har nok noe mer som skal vekk enn deg, så jeg regner med å holde på en stund til..... Det er dessverre ikke lettere andre gangen.....tror jeg må innse at jeg ikke kan være så lenge på fase 1 av gangen, det er en fase man blir rimelig lei....

Jeg synes du har vært fantastisk flink som har holdt vekten!!!! Så lenge du har funnet ut hvordan du skal holde deg der, kan du være superfornøyd, og kanskje bare stramme inn bittelitt slik at du går ned over lengre tid??
Gøy å høre fra deg igjen, og ikke minst høre at du har beholdt vekttapet

Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat