|
Sv: Hvordan holde stabil vekt etter endt kur?
Opprinnelig lagt inn av Vettel, her.
Lest denne? http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Masse informasjon om det kjemiske/biologiske bak hvorfor lavkarbo er gunstig for kroppen.
Og viktig: Les i oppskrift forumet for mat og ideer! Ellers blir man fort lei og frustrert.
Jeg selv elsker Oopsier som jeg bruker istede for brød/rundstykker. Finnes oppskrift på gode knekkebrød og brød også! Ikke fortvil!
Og ikke skyld på deg selv, kjære deg! Du er ikke født med dårlig disiplin, men du har en kropp som ikke er helt tilpasset det som anbefales av enkelte....
Jeg tenker på det som allergi. Ikke min skyld, kjedelig å ikke kunne spise "alt mulig", men like trist for de med allergier som må unngå ting.
Når jeg skreiv overvektig fra jeg var barn,så er det nok slik at vi ble feita opp på min tid masser av ALT for å feite oss opp,i tilfelle.....
Derfor har jeg alltid vært alt for glad i mat.overspist og gnofla...men er merkelig nok ikke "verre" enn ca.10kg.over idealvekta.
Matvanene mine er elendige,men jeg kan hvis jeg vil. Men det blir periodevis,så sprekker jeg,og "tar igjen" alt det forsømte...
takk for svar,forresten

|