Vis enkelt innlegg
Gammel 09-03-10, 15:58   #55
vaskeklut
Seniormedlem

vaskeklut sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 38
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Marsskravletråden til 30+

Bra du fikk legeattest, nomma!

Her i gården har jeg fått smake på hvordan det er å ha flere dagers utskjeielser. Hoho. Hadde noen dager i uka som var, pga besøk av Fine Venninne som kom helt fra Kristiansand. Spiste mest mulig LCHF, men det ble jo litt boller, rødvin, et kakestykke, kopp kakao *kremt* og smash ()... og nå er kroppen min så sliten og slapp at jeg vet nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg.. Men det blir nok bra! ikke spist særlig med karber enda, og til middag skal jeg forsøke meg på ørretfilet med nøttelokk! Det høres så utrooooolig godt ut! SER godt ut gjør det og. Gleder meg til det. Jeg er så utrolig dårlig på å spise fisk, altså.Men nå har jeg pakka frysern med både ørret, sei og reker (hurra for 15,90kr pr kg på Rema1000!) så det skal bli en ordning!

Nå skal jeg se om jeg ikke får lest litt pensum sammen en kopp kaffe med masse fløte i

vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat