Vis enkelt innlegg
Gammel 09-03-10, 11:45   #1212
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av mokki, her.

Nei, skal ikke tenke det. Når det butter skal jeg bare se på den buksen jeg har på meg i dag, den som var åletrang i julen, som jeg nå hipser på for den siger......
browniesen var god den.....

Kjekt at browniesen falt i smak - den kan forøvrig stekes som kjeks/lapper også
Og bukser som blir for store er kjempemotiverende
Selv skal jeg raide et kjøpesenter i Florida om ikke lenge, og da har jeg planer om å kjøpe inn en del bukser i ulike størrelser samt en del sommerklær. Greit å få det unna liksom, og så er det en god del billigere enn her.

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat