Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-10, 15:48   #1526
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Det som er litt praktisk er at gårdseier (ikke han jeg har nevnt det før, det er nemlig to huseiere, på en måte, eller han jeg nevnte det for er nevøen til gårdseier, og mer sånn vaktmester-ish, detaljer ... ) er rørlegger! Så da burde han jo kunne fikse det, vil jeg tro.
Jeg spurte han jeg delte leilighet med der jeg bodde før jeg fløtta om han kunne sjekke varmtvannstanken. Den var også åtti. Og han dusja lenge om morran, og jeg kunne dusje to ganger etter det (før og etter hårkur ) og da begynte det kanskje så vidt å bli litt lunkent tredje gangen. Så noe er galt her.
Ikke sikkert de gidder å bytte ut dusjhodet, da. Så jeg får vel lete rundt selv. Irriterende med den løsningen de har her når det er flotte sparedusjhoder til under to hundre kr på Clas O. ...

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥