Opprinnelig lagt inn av Superteddy, her. Gått OPP igjen en halvkilo i dag... Nå vet jeg virkelig ikke hva jeg skal gjøre... Får begynne å veie alt igjen og være mer obs sånn at jeg ser hvor feilen ligger. Har mest lyst å slutte å spise, men det blir jo også feil.. Har hatt skikkelig vondt i hodet i tre uker også. Tenkte på magnesium-mangel, men er forkjøla og hoster også så tror det er bihulene mine som er problemet. Hjelper ikke akkurat på humøret kan man si, og orker ikke trene heller når det er sånn... Sorry, det var dagens sutreinnlegg fra meg! Får hive meg rundt og få klar ungene slik at jeg kan gå en tur i sola. Det hjelper sikkert!
Opprinnelig lagt inn av Superteddy, her.
Gått OPP igjen en halvkilo i dag... Nå vet jeg virkelig ikke hva jeg skal gjøre... Får begynne å veie alt igjen og være mer obs sånn at jeg ser hvor feilen ligger. Har mest lyst å slutte å spise, men det blir jo også feil.. Har hatt skikkelig vondt i hodet i tre uker også. Tenkte på magnesium-mangel, men er forkjøla og hoster også så tror det er bihulene mine som er problemet. Hjelper ikke akkurat på humøret kan man si, og orker ikke trene heller når det er sånn... Sorry, det var dagens sutreinnlegg fra meg! Får hive meg rundt og få klar ungene slik at jeg kan gå en tur i sola. Det hjelper sikkert!
Ja en tur hjelper helt sikkert Heldig du som har sol, det hadde vært deilig, her er det tåke regn.. Huff, du er ikke alene om det Jeg har også gått opp 500 gr til. Så nå er jeg oppe 81,5 kg Men jeg tror jeg spiste altfor lite gr.saker i helgen.. Og for mye ost og rømme Det var frokost og lunsj og kvelds.. Får ta meg sammen denne uken og spise ordentlig og trene masse!