Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-10, 11:21   #30
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Ditt beste tips til rask vektnedgang

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Ta vare på deg selv, ikke bare fysisk, men også psykisk.

Merker godt at nå som jeg er inni dårlig periode (psykisk..angst og depresjon) så er det MYE vanskeligere å opprettholde et sunt og balansert kosthold. Ikke minst den der mosjonen (nå er jo det forskjellig fra person til person, men jeg "gjemmer" meg bort og går ikke ut i det hele tatt i slike perioder). Så ta vare på deg selv, både fysisk og psykisk. Det vil gjøre alt litt lettere å gjennomføre..

Signerer denne! Jeg fikk meg en skikkelig knekk i februar etter 2.tur på sykehus med Dokka vår. Det var kjempevanskelig å finne riktig mat og jeg ble så stressa og klarte meg til jeg kom hjem, men da hadde jeg fått en skikkelig psykisk knekk og endte på peppes med pasta, rundstykker og oreokake..Jeg var helt på tuppa og klarte IKKE å tenke fornuftig... Så det er best å holde seg oppe på bølgene og ikke nede i bølgedalen gitt.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat