Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-10, 10:42   #1185
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Popp, her.

Min mor er en klok dame og som slanket seg om 20 åring 20kilo og har ikke vært overvektig siden (har bare hele tiden vært fokusert på ikke spise for mye), og i helgen da jeg tenkte litt på å spise hvotløksbaguett, så sa hun til meg:

- Du må bare legge vekk slike tanker, og bestemme deg for å ikke tenke på det en gang.
Det tror jeg hun har helt rett, det er veldig lett å bare smake litt på ting når man hele tiden tenker på det. Men det er tøft! Men det er bedre å skeie ut med noe innenfor ED enn sauser og sjokolade. Du klarer det nok!

Fantastisk godt råd fra din mor - her kan vi nok lære noe alle sammen

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat