Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-10, 10:40   #1184
Popp
Seniormedlem

Popp sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 54
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av mokki, her.

Jeg tenkte å begynne på fase 2 om 2 uker. men det er etter en helg i trondheim som ikke kommer til å bli veldig eurodietish... så tror jeg må ta litt på fase1 når jeg kommer hjem også. men kjenner jeg har behov for å komme i fase 2 snart. For jeg suget etter noe annet enn pulvermat blir sterkere og sterkere. Og heller litt for tidlig på fase 2 med kjøttmiddag, enn å ramle helt utpå med alt annet usunt (som i dag..)

Min mor er en klok dame og som slanket seg om 20 åring 20kilo og har ikke vært overvektig siden (har bare hele tiden vært fokusert på ikke spise for mye), og i helgen da jeg tenkte litt på å spise hvotløksbaguett, så sa hun til meg:

- Du må bare legge vekk slike tanker, og bestemme deg for å ikke tenke på det en gang.
Det tror jeg hun har helt rett, det er veldig lett å bare smake litt på ting når man hele tiden tenker på det. Men det er tøft! Men det er bedre å skeie ut med noe innenfor ED enn sauser og sjokolade. Du klarer det nok!

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat