Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-10, 21:58   #1160
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 45
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.

Varierer veldig med hvor lenge en er i fase 2 - mener å huske at det i utgangspunktet skal være minst dobbelt så lenge som fase 1. Selv gikk jeg 5 mnd i fase 2 i fjor, før jeg svingte innom fase 3a og deretter tilbake i fase 1. Her må du nesten snakke med legen

Det skal jeg gjøre, jeg har gått 5 uker omtrent på Fase 1 når jeg er hos legen, så da blir det ti uker i første omgang på Fase 2 tenker jeg

Har egentlig ikke peiling på fasene etter fase 2, har ikke satt meg skikkelig inn i det, og tror ikke jeg orker heller helt med det første. Er jo ganske lenge til jeg skal over på fase 3 så den tid den sorg
Men jeg synes det er kjipt å tenke på at jeg har ca ti uker på Fase 2 som for meg virker helt lik fase 1 Joda vet at man får spise ett måltid og sånt, men jeg må innrømme at det nok blir tøft. For jeg har verken tenkt å spise suppe, paella eller pasta når jeg bestiller mat igjen.
Har vel mest lyst til å leve på frokostblanding, cappuccino, kakao og brownie

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat